Alla inlägg under december 2011

Av Lolita Nordin - 31 december 2011 09:41

Så nu är det allra sista dagen på detta år! vad tiden går! Hoppas alla ni som ska på trevliga tillställning att ni får det riktigt trevligt med god mat och dryck! Vi själva kommer att vara hemma å ta det bara lungt, med god mat! Äldsta sonen vill att vi ska gå å titta på fyrverkeri, helst så vill att vi ska köpa själva å skjuta! ojoj hur ska de gå jag som inte tycker om att skjuta det, jag kan se på när andra gör det! fint med fyrverkeri! Man undrar ju om jag kommer att orka vara vaken till tolvslaget, kommer nog att somna innan. slutar nog med att äldsta sonen kommer å väcker mig på soffan! brukar vara så!


ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!


KRAMAR!



Av Lolita Nordin - 30 december 2011 11:26

Nu har nu gått veckans promenad å gjort sonens jobb, som han inte vill göra längre! Han tyckte att det var så tråkigt att dela reklam. Så då får jag göra hans jobb, en skön promenad iallafall som tar 2 timmar att gå runt! Idag väntar vi hem lillkillen som har varit hos sin far å firat jul. Har längtat så efter honom, ska bli skönt att han kommer hem. Så då blir vår lilla familj samlade igen!

Av Lolita Nordin - 29 december 2011 23:02

Har i kväll var å ätit på restaurang med en kompis, och på bio å såg Sherlie Holms. Tror att det stavas så! Maten å stockar var jätte gott! Å filmen var bra, tack för ikväll vännen! Det är så sällan man kommer i väg ut på något, men ikväll kom jag ut. Så nu dröjer det nog till nästa gång!:-)

Av Lolita Nordin - 29 december 2011 09:40

Det är 11års sen som jag slutade att röka!   vad tiden går!

Av Lolita Nordin - 28 december 2011 18:17

Sonen chockade mig idag när han handlade kläder, han brukar alltid vilja ha svarta kläder och mjukisbyxor. Å idag köpte han lila chinos byxor å randig tröja till det! Men nöjd kille var det. men de åkte även ner ett par svarta mjukis byxor också! :)  Men nu är det tv spel som gäller som avkoppling, jobbit att gå på stan! Å jag känner betydligt mycket mer i min rygg idag, känns inge roligt. men men det får jag leva med att den är som den är!

Av Lolita Nordin - 28 december 2011 13:41

I går var vi till en kompis på mat! Jätte mysigt å trevligt! Lär vi göra om:-) idag så skulle jag tydligen varit på att möte som jag hade totalt glömt bort!:-( men det löste sig en då! Idag så ska sonen få handla för sina julklapp present korten! Spel som hegrar! Så vi får se vad han kommer hem med! Ha de gott alla!

Av Lolita Nordin - 27 december 2011 14:58

Så där då har man klarat av skoldagen för idag! Nu vänta in sonen som ska åka bussen själv in till stan! :-)

Av Lolita Nordin - 27 december 2011 06:27

Idag känns det segt att gå upp så här tidigt! Men det är dags att åka till skolan idag! Kul å träffa de andra kollegorna:-) önskar er alla en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards