Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Torsdag 2feb

Av Lolita Nordin - 2 februari 2012 18:22

Så där då har nästan den här dagen också gått! Man har jobbat idag med, barna har hållt sig friska och har varit på skolan och dagis! Men jag är väldigt less på att hela tiden vara snuvig och täppt!:( men men jag hoppas att det snart går över! snart får man kväller och ungarna ska snart i säng! just nu så tittar det som vanligt på blixten! Ha de bra alla! :) Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lolita Nordin - 9 mars 2012 09:17

Idag är man ledig så skönt :) två av skolarbetet är så gott som klara, sen den enskilda uppgiften är också nästan klar! :) Ställde mig på vågen i går å den visade på att jag hade gått ner 1kg, så nöjd :) men mer ska det bli! Bios life slim har gjort ...

Av Lolita Nordin - 6 mars 2012 21:06

Då var det skol vecka igen :) Å ämnet är specialpedagogik! Sonen var sjuk hela förra veckan med magen å krupp hosta å väldigt ont i halsen, han är dock inte helt frisk ännu tyvärr. Han har fortfarande ont i halsen å klagar på att de är en klump ihals...

Av Lolita Nordin - 23 februari 2012 13:41

 Då har snart denna vecka med gått! Skolan är slut för mig för denna vecka! Barna har några dagar till på sportlovet! Så jag tänker ta helg redan nu! Äldsta sonen är med sin farmor idag å kollar på vikingamuseet! Sen skulle han stanna en stund hos si...

Av Lolita Nordin - 18 februari 2012 09:44

Så där ja nu ska man äntligen äta frukost! Lillkillen är nu i helgen hos sin pappa, å idag blir han firad där (5år). Så i helgen är det jag å äldsta sonen som får rå om varandra!:) Idag på morgonen så var jag ut på den lördags promenaden med att dela...

Av Lolita Nordin - 16 februari 2012 10:40

Idag så fyller minstingen 5år, så idag blir det kalas!:-) Han har även fått firat den på habiliteringen idag! Så de har vi även hunnit med! Habiliteringen gick bra de filmade när de lekte med honom, sen kommer dom höra av sig till oss å prata om v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards